Johannes 6:56-69 – Dertiende Sondag in Koninkrykstyd – 23 Augustus 2015

As jy dit nog nie gedoen het nie, kan jy die “brood van die lewe” beeld uitpak. Johannes sê om Jesus se ken is die brood wat die lewe die moeite werd maak. Jy kan ook “flashcards” gebruik om te illustreer hoe ‘n mens leer lees. Gesels oor hoe ons soms sukkel om aan te hou om Jesus te volg, maar dan raak dit moeilik.   Verwys dan na die dissipels wat gesê het Jesus se woorde is vir hulle lewe. Sluit weer aan by die “flashcards” en moedig almal aan om te volhard. Die preekriglyn begin by die redes waarom baie mense Jesus verlaat het en selfs teen Hom gedraai het. Die keerpunt was die aansprake wat Jesus oor Homself gemaak het. Hy is die Seun van God wie se vlees geëet en bloed gedrink moes word om die ewige lewe te verkry. Dit was te erg vir die meeste van die volgelinge. Dit was “harde woorde” wat onaanvaarbaar en onuitvoerbaar was.

Die eintlike grond vir hulle weggaan, was nie Jesus se eise nie, maar die ongeloof in hulle harte dat Jesus werklik die Here is. Jesus se woorde kom van die Gees en gee lewe. Tog het dit nie dieselfde uitwerking op alle mense nie. Die mens kan niks bydra tot die ewige lewe nie. Tog moet ons na Jesus “kom”; Jesus in geloof aanneem. Ons word genooi om te kies vir die “eet” en die “drink” van Jesus se gawe aan ons. Petrus se antwoord kan ons ook toeëien: Ons het niemand anders om heen te gaan nie. As soekers na lewe, weet ons daar is net Jesus, die Heilige wat van die Vader kom en deur sy Woord en Gees die hoop is op wie ons kan bou. Jesus het die woorde wat die ewige lewe gee. Die volheid en oorvloed van lewe is alleen by Hom te vind. Ons antwoord op Jesus se woord bepaal die sin van ons lewe: nou en ook na die dood. Jesus het immers die woorde wat lewe gee. Jesus is die Brood van die lewe.

WBanners-jun15-6

Share