Home » Preke 2018 » Jesaja 52:7-10 – 25 Desember 2017 – Kersfees

Jesaja 52:7-10 – 25 Desember 2017 – Kersfees

Daar is ‘n gebed vir kinders wat jy kan gebruik. Jy kan ook ‘n verjaardagkoek kerk toe bring en vir Jesus ‘n verjaarsdagliedjie sing en daarna koek aan die kinders uitdeel. Gesels oor hoe spesiaal verjaarsdae is en bid ‘n paar verjaarsdagwense vir die wêreld waarin Jesus gebore is. Op Kersdag is die uitdaging om die “troonsbestyging” deur die liturgie te vier en te beleef, eerder as deur ‘n lang preek. Predikers word genooi om dit kort te hou. Moenie huiwer om slegs enkele gesigspunte uit preekskets te gebruik nie. Daar is perspektiewe oor die twee troonbestygings liedere in Jesaja 40 sowel as oor die “Goeie Nuus” van Kersfees rondom God se koningskap. Kersfees is ook ‘n verbeeldingsfees, nie in die sin van iets opmaak nie, maar om iets raak te sien wat reeds is. Dit verg ‘n ingesteldheid en ‘n keuse. Ons word ook uitgenooi om anders te kyk na mag. Die mag wat ons ken is nie “goeie nuus” nie. Die mag wat die profeet verkondig en wat ons vandag vier is egter mag ten goede. Mag ter wille van geregtigheid en herstel. Ons moet dit gedurig hoor, anders vergeet ons om anders te kies. Dan hoor en sien ons nie die voete van die boodskappers nie. Paulus verwys juis in Romeine 10:15 na hierdie voete, waar hy dit herken in die woord van predikers van die goeie nuus. Ook vandag sing ons lofliedere saam met eensames, dié wat ver is, puinhope en gebrokenes. Jesus Christus is gebore en Hy regeer. Altyd goed. Mag ons lof ook die realiteit van God se heerskappy vir baie ander herskep.

Share