Home » Preke 2019 » Hebreërs 11:29-12:2 – Tiende Sondag in Koninkrykstyd – 18 Augustus 2019

Hebreërs 11:29-12:2 – Tiende Sondag in Koninkrykstyd – 18 Augustus 2019

Bybel-Media het twee pragtige produkte wat baie mooi by vandag se “skare geloofsgetuies” pas. Die Kleuterpret Bybelmense-inkleurboek is ‘n inkleurboek wat ietsie oor verskillende Bybelse karakters sê. O gebruik die Kleuterpret Snap-kaarte, ‘n prettige manier om deur spel vir kleuters en kinders aan 49 belangrike mense in die Bybel bekend te spel. Carolyn Brown sê dat die woord “getuies” vandag verwarrend kan wees. Sy stel voor dat daar eerder met kinders gesels word oor geloofshelde en -heldinne. Jy kan ook baie lekker aansluit by julle eie geloofsgetuies. Die preekriglyn werk met die verhaal van Narsissus. Hy was ‘n jagter van formaat, maar een ding het uitgestaan: Hy was ook ‘n baie mooi man. Die probleem was egter dat hy dit geweet het. Toe hy op ‘n keer sy eie beeld in die water gesien het, het op die beeld verlief geraak, en is uiteindelik dood terwyl hy na sy eie weerkaatsing in die water gekyk het.

Vandag ken ons die verskynsel van Narsisme as beheptheid met die eie ek of eie belange. Die verhale van die geloofshelde van die Bybel dink ‘n bietjie anders oor hulle eie waarde. Vir die geloofwedloop is daar die gevaar dat ons verstrik en teruggehou kan word deur meerderwaardigheid of hoogmoed. Hoe ‘n mens ook al daarna kyk, dit is sonde – iets wat jou daarvan weerhou om jou Godgegewe roeping as beeld van God uit te leef. Of, anders gestel, die versoeking om die spieël wat teen ‘n hoek moet funksioneer so te draai dat jy net jou eie weerkaatsing sien. Is ons gedoem tot dieselfde lot as Narsissus? Nee! God dank, nie. Daar is ‘n alternatief wat ‘n wonderlike uitkoms beloof. Soos goeie medisyne proe dit nie lekker nie, maar dit is gewaarborg om genesing te bring. Hebreërs 12 maak geen geheim daarvan dat ons Jesus Christus in die oog moet hê nie. Met die oog gevestig op Jesus oefen ons individueel en saam as kerk om God se beeld te wees. Ons werk met toewyding daaraan om spieëls teen ‘n hoek te wees; ons weerkaats God se goedheid en guns na die wêreld toe en weerkaats die lof en gekreun van die wêreld terug na God toe.

Share